neděle 17. srpna 2014

Pojďte na návštěvu do zahrádky...


Miluji Kordesovy růže, pro jejich nenáročnost a nekonečnou krásu. Kvetou opakovaně, hojně a neúnavně. Jsou odolné vůči chorobám.

 Lupo mám nejraději ze všech. Odmění mě i v zimě nádhernými trsy malinkých šípků, kterými pak zdobím náš domov.


 Pomponella se hodí na sušení a do kytic.


Hortenzie


 
Třapatka


Můžete nakouknout do mého zahradního domečku...

  Domeček jsem si navrhla sama. Realizovali jsme ho s mým mužíčkem.Inspirovala mě paní Iva Huttnerová. Pravda, ten její je o něco větší. Já jsem využila nevzhledný kout zahrady, kde kdysi přebývaly slepičky, králíčci a spol. Teď taky bydlí zahradní náčiní a dřevo do krbu.

Domeček paní Ivy...


 
Můj domeček...


 
Bylinkám v hrncích se tu daří.



Na podlahu a zídku jsme využili staré cihly.


 Výhled do podvečerní zahrady.



Relax na terase.






4 komentáře:

  1. Stáni, dnes jsem náhodou natrefila na Tvůj blog a moc se mi líbí.
    Máš nádhernou zahradu i pejsánka.
    Měj se krásně a přeji prima víkend. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, moc děkuji za komentář. Jsem moc ráda, že se ti tu líbí. Teď už snad budu mít více času na psaní a vkládání nových příspěvků. Zase se někdy ozvi. Stáňa.

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Stáni, dnes potřetí a naposled. Skládám velký obdiv k Tvému umění zahradnickému i rukodělnému. Svou zahradu mám mlaďounkou - letos bude mít 3 roky a stejně jako Ty (pokud jsem to správně pochopila) jsem si ji navrhla sama a zakládala s mužem. A stejně jako pro Tebe je i pro mne vedle tvoření všeho druhu velkou vášní a láskou. Líbí se mi styl anglických venkovských zahrad a v tomto duchu se snažím rozvíjet i tu naši. Díky za možnost nakouknout do Tvé zahrádky, která je mému srdci velmi blízká. Přeji mnoho úspěchů a moc ráda zase přijdu "na návštěvu" :-) Anička

    OdpovědětVymazat