sobota 27. září 2014




 Víkendový výlet...

O jednom krásném víkendu, jsme s mužíčkem vyrazili na výlet do nedalekého malebného městečka Štramberka.




 Lidová architektura a upravenost místních uliček je krásná.



 Po krátkém posezení v místním pivovárku a návštěvě nádherného obchůdku s home made bytovým textilem a renovovaným nábytkem našich kamarádů, jsme zdolali prudké schody a už jsme se mohli kochat výhledy do údolí.




 


 Pak už jsme vyrazili na okružní vycházku.




 

 






 Zdá se, že tady už jsou na zimu připraveni.



 Kouzelná zákoutíčka, malebné venkovské domy a detaily na každém kroku..




Došli jsme až k příjemné, stylové restauraci Roubenka. Krásné prostředí , příjemná obsluha a výborné jídlo. Co víc si přát?





Dá se tu i ubytovat.

  
 Výhledy z terasy, kde jsme se usadili a hodovali...

 




 


 

 Byli jsme tiše sledováni...



Po příjemném odpočinku s domácím ledovým čajem s čerstvou mátou a limetkami jsme ještě okoukli zahradu a různá zákoutí.

 

Našli jsme i kočičí boudu kocoura Felixe. Jako chovatelé psů jsme opravdu netušili, že existuje i hlídací kocour.





A pak už jsme se vydali na cestu k autu. Jen o minutu jsme utekli šílené bouřce. Po cestě domů nás stihly kroupy velikosti hrachu.




1 komentář:

  1. Stáni, až po tvém komentáři u mě jsem na tebe opět narazila. Věděla jsem, že u někoho byl příspěvek o Štamberku, ale marně jsem vzpomínala kde, až nyní jsem ho opět našla u tebe. Také jsem zde byli, uši a jiné dortíky ochutnali jen tuto pěknou retauraci nenašli. Na tento výlet budu vzpomínat. Ahoj, Lenka.

    OdpovědětVymazat