středa 8. října 2014

Babí léto se u nás vydařilo...


Letošní babí léto jsme si opravdu užili. Stihli jsme kolem domu hodně práce ale hlavně užili jsme si krásnou předsvatební cestu a svatbu. Ale o tom někdy příště...


 Počasí přálo procházkám a venkovním aktivitám. Do přírody to nemáme daleko.


 Louka před domem rozkvetla kobercem z kakostů. Ještě pořád kvete.



 

 Včera jsem začala trochu uklízet na zahradě. Ještě se mi nechce likvidovat balkonovky a dokvétající trvalky. Nicméně velký podzimní úklid se blíží. Nemám moc ráda zimu. Stačila by mi jen do Nového roku a pak už bych chtěla zase jaro. Nejradši mám pozdní jaro, babí léto a teplou půlku podzimu, kdy příroda hýří barvami.


 Velké zahradní koule jsem dostala darem od mé kamarádky. Je moc šikovná. Děkuji Vlasti.




Žádné komentáře:

Okomentovat