čtvrtek 16. října 2014

HŘEJIVÝ PODZIM...



Podzim u nás začal moc hezky. Slunečné teplé počasí nás láká a tak trávíme co nejvíce času venku.  V létě jsme dostavěli terasu, která navazuje na dům. Vychází se na ni z kuchyně. Navrhla jsem si ji sama. Všechno stavěl manžel David, v začátku mu pomáhal můj brácha. Krb byl v režii mého tchána. Celá stavba od návrhu až po konečné úpravy trvala asi 3 roky. O to větší máme radost, že jsme to zvládli.


 Nevím jak u vás ale nám zahrada kvete a září barvami jako divá. Nechce se mi ještě lítat s nůžkami a hráběmi. Na to bude ještě čas až přijdou přízemní mrazíky. Sekám akorát trávu a zalévám kytky v nádobách. Tím, že zahradu udržuji průběžně, tak velký podzimní úklid pak stihnu asi za 3 dny.


Ráda nechávám na záhonech přes zimu suchá květenství třapatek, hortenzií a vysokých rozchodníků. Zahrada pak přes zimu není tak pustá. Jinovatka na suchých květech udělá své.



Podzimní astry jsou další z vděčných venkovských rostlin. Mám na zahradě vysoké i nízké kultivary v různých barvách. Hodně dlouho vydrží i ve váze.


A ještě ukázka mých podzimních věnců. Konečně taky něco málo kreativity. Všechny už mají své majitele a dělají radost.






Děkuji za návštěvu.
Vaše Stáňa.

4 komentáře:

  1. No Stáni, moc děkuji za milé pozvání. Tolik krásy..... jsem úplně ohromená, jsi moc šikovná.... a ta zahrada!!!!!! Hned si tě ukládám.... Přeji krásné dny, Klárka - Spolu u stolu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Klárko, jsem moc ráda, že se ti u nás líbí. A jsem taky ráda, žes napsala komentář. Děkuji moc a užívej hezkých podzimních dnů. Stáňa

      Vymazat
  2. Úžasná pastva pro oči. Jak zahrada tak i ty nádherné věnce! WHAU! Jsi šikulka veliká!!!!

    OdpovědětVymazat