sobota 25. října 2014



Pečený čaj a noví obyvatelé zahrádky...


Na dlouhé zimní večery je třeba se připravit. Proto jsem nezahálela a vyrobila jsem z všemožného ovoce lahodný pečený čaj. 100% přírodní.

  
Využila jsem jablka, hrušky, pár vlastních švestek a hlavně černé jeřabiny. Kvůli pečeného čaje jsem, právě na zahradě, loni vysadila stromkovou arónii a už letos jsem se dočkala slušné úrody.
Nakrájené ovoce jsem zasypala hnědým cukrem, přidala jsem nakrájený citron, koření na svařené víno a pokropila trochou bílého rumu aby to zavonělo.
 Rovnoměrně rozprostřené ve větším pekáči se peče asi 45 minut na 220°C za častého míchání až ovoce pustí dost šťávy. Pak se naplní do skleniček, zavíčkuje a postaví na pár minut dnem vzhůru.
 A je to. Mňam.




 A tady už se představují noví obyvatelé. Nádherné kočičáky mi opět vyrobila a darovala kamarádka Vlastička. Tak mě pohladila po duši. Moc ti děkuju Vlasti.

Přeji všem hezký víkend.
Vaše Stáňa.

2 komentáře:

  1. Stáničko, moc vás zdravím.
    Máte krásný blog, ráda k vám chodim nakukovat.
    Fajn podzim Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marcelko, děkuji. Jsem moc ráda, že se Vám tu líbí. Váš blog je taky super a už uvažuji, co si od vás nechám vyrobit. Taky přeji krásný podzim. Stáňa

      Vymazat