pátek 31. října 2014

Podzim přede dveřmi...

Počasí nám zatím přeje a ještě to má nějakou dobu vydržet. Chci se s vámi podělit o naši letošní podzimní výzdobu přede dveřmi, která vítá návštěvy. V hlavní roli opět kvalitní dýně z Býkoše. Zatím se zdají být nesmrtelné:) Kupovali jsme je začátkem září a ještě ani jedna neuhnila. Na rozdíl od těch, které jsem kupovala tady u nás.
Taky jsem si udělala radost a koupila jsem andílky ochránce od mého oblíbeného keramika. Ty budou u dveří po celý rok. Jednoho malého jsem zavěsila i na věnec na brance.










Přeji všem krásný prosluněný víkend. Já ho využiju k úklidu zahrady a posezení s rodinou.

Vaše Stáňa.

8 komentářů:

  1. Ahoj Stáňi, výzdobu máš nádhernou !!! Moc se mi líbí ti andílci.
    Stáňi , měj se krásně a přeji pěkný víkend. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, děkuji, těší mě to moc. Stáňa

      Vymazat
  2. krásné fotky...pohlazení po duši...Věrka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Stáni, dnes jsem poprvé objevila Tvůj blog a moc se mi u Tebe líbí!! Máš krásnou výzdobu, andílci jsou krásní! A moc se mi líbí i Sršňova keramika, kterou používáš v kuchyni :)
    Měj se krásně, Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Renčo, děkuji za pochvalu. Moc mě těší, že se ti u nás líbí. Stáňa

      Vymazat
  4. Stáničko, příchozí jistě neví co obdivovat dřív, nádherná výzdoba! Mě upoutal ten velký věnec! A nakonec vlastně všechno :-) Máš to nádherné!

    OdpovědětVymazat