středa 5. listopadu 2014

  Nový truhlík a poslední záchvěvy zahrady...

Moc vás všechny zdravím. Po trochu větším úklidu zahrady přišel čas nově osadit truhlík na terase. Určitě bude krásný až do jara. Na zimu ho přizdobím borovicovými větvičkami a šiškami. A co přežije tak vysadím do zahrady.


Kuchyňské okýnko a malá teráska se taky dočkaly podzimní výzdoby. Letos jsem narazila na nádherné bledě modré violky. 


Stále trvající teplé počasí nám prodloužilo sezónu pobytu venku. Ani těm kytkám se nějak nechce dokvést a spát. Nejen, že růže mají ještě plno pupenů a neúnavně kvetou ale měsíční jahody mají více plodů než v létě. Ještě pořád je co mlsat. A o hmyzu ani nemluvím. Šípků na dekoraci bude dostatek a jsou krásné, velké a čerstvé bylinky nestíhám sklízet. Mě osobně takové počasí nevadí. Mohlo byt tak být až do jara.













Užívejte slunných dní.

Vaše Stáňa.

6 komentářů:

  1. Ahoj Stáňi, má moc hezkou podzimní výzdobu. I na zahradě to máš pěkné. Já už zazimovala, ale počasí je fajn.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, Stáňo! Ty fotky se sluníčkem jsou přenádherné. A tvá zahrada, to je veliké potěšení. Úplně jsem se pokochala. Ahoj, Klárka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Klárko, ano zahrada je mým velkým koníčkem a potěšením. A jsem ráda, že tě mé fotky pohladily po duši. Stáňa

      Vymazat
  3. Truhlík i jeho osázení jsou úžasné! krísné fotečky♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Zuzi za pochvaly. Mám z toho velkou radost. Stáňa

      Vymazat