sobota 15. listopadu 2014



Podzimní romance...

Hezký víkend přeji všem. Skoro všichni lidé kolem mě začínají ŠÍLET s Vánoci. Já chodím venku v lehkém outfitu, obdivuji krásu kvetoucích růží a bujný růst bylinek. Vánoce mě nějak zatím neberou. A to mám za 10 dní začít vyrábět adventní věnce. Zatím nemyslitelné. 
Kvetoucí muškáty budu muset letos asi zabít:) I když by možná nevypadaly špatně s bílými světýlky :)
Pravda, fotky s psím vínem jsou trošku opozděné, neboť je již víno jaksi skoro bez listí a tak aspoň na efekt. A račte si všimnout, že mi roste na plotě z thují, takže tady malá inspirace, jak ozvláštnit nudné a někdy nutné ohraničení pozemku.






Už i Evžen vyhlíží svou sněhovou čepičku a je s ním pěkně k nevydržení. Chodí mi ožírat celer:)

  Někteří se dali na modlení...

Užijte si krásné dny volna.
Vaše Stánička.


1 komentář:

  1. jojo.... taky máme rozkvetlou zahradu.... a taky bych ji už radši viděl pod bílou peřinou. Dneska jsem v Lidlu koupil blikaci diody...... tak snad letos bude zima.....zdravím od lesů. Pavel

    OdpovědětVymazat