pátek 19. prosince 2014

Adventní prohlídka našeho zámku...

Nedělní podvečer jsme si nádherně užili. Vyrazili jsme s manželem a rodiči do  renesančního zámku, který je dominantou naší obce. Váže mě k němu hromada vzpomínek a nejen pro to, že jsem zde chodila do školky a na 1. stupeň ZŠ. Tato prohlídka se letos konala poprvé. V potemnělém, krásně svíčkami nasvíceném zámku, měl místní soubor písní a tanců, připraveny ukázky starých vánočních tradic a koled. Opět se tu zastavil čas...



 Svatá Barbora...

 Třesu, třesu bez, ozvi se mi pes, kde můj milý dnes...
 Stará škola - tabule je původní, na tu jsem psala ve 2. třídě...
Živý betlém a usměvavý anděl...

 V místnosti, kde se pořádají výstavy jsem objevila nádherný strom s betlémem.
  
 
 Venku se dalo příjemně ohřát u hořících klád a popíjet svařáček.
 A poklidný večer jsme zakončili opět v naší oblíbené hospůdce u krbu...
Doufám, že příští rok se tato akce bude opakovat. Je třeba si stále připomínat tradice a důležité životní hodnoty...
Přeji hezké adventní dny.
Vaše Stáňa.


1 komentář:

  1. Stáničko, máte krásný zámek a třeba se tato akce opravdu stane tradicí, určitě moc pěknou, hezké předvánoční dny,
    Marcela

    OdpovědětVymazat