pátek 26. prosince 2014

VÁNOČNÍ POHODA...



Vánoční atmosféru doma mám moc ráda. Pohoda, teplo, relax. A dnes ráno nás čekalo milé překvapení v podobě sněhových vloček. Když už sněží tak by mohlo pořádně, ať můžeme vyrazit na běžky. Tak snad... Vítejte u nás doma.








9 komentářů:

  1. Ahoj Stáničko :-) Máš moc pěkné bydlení! Přesně styl mému srdíčku blízký :-) Koukám, že blog jsi stejně jako já začala psát tento rok ;-) Přeji krásné prožití svátků a budu ráda sledovat tvé příspěvky v roce 2015 ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Andrejko, děkuji za milé přání a za přízeň. Moc mě to těší. Taky přeji krásné svátky a do nového roku hodně zdraví, štěstí a pohody. Stáňule.

      Vymazat
  2. Stáni, nádhera!♥ Tak si představuji kouzelné Vánoce.. atmosféra sála až ke mně.. teploučko, voňavoučko.. láska.. A veškeré dekorace - originální, neokoukané.. nádherné♥ všecičko*** Přeji Ti nádherně po svátcích a do Nového roku.. ať je tím z nejšťastnějších a nádherných.. s láskou..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze srdce děkuji Zuzí za přání. Taky Ti přeji jen to nejlepší, hodně zdraví, pohody a lásky. I zvířátkům. A taky moc, moc, moc děkuji za pochvalu, ani nevíš jakou mám z toho radost.

      Vymazat
  3. Máš, teda máte to doma moc hezké. ... v mojem stylu. Krásný rok 2015. Pavel

    OdpovědětVymazat
  4. Stáničko, nevím, zda čtete starší příspěvky, ale chtěla bych se zeptat, odkud je ta překrásná andělka, co drží svíčku v adventním věnci. Jsem z ní vedle...a nejen z ní, výzdoba famózní a ten stromeček, přesně podle mých představ a snů. Nádherné.

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Lenko, anděl je od mého oblíbeného keramika pana Družince - AD Keramika. Akorát mám špatnou zprávu. Bohužel již nespolupracuje s výtvarníkem, který tyhle anděly tvořil, tím pádem už jsou těžce k dostání. Jinak moc děkuji za pochvalu. Moc mě to těší. Stáňa

    OdpovědětVymazat