pondělí 26. ledna 2015

 Splněné přání...

Jsem moc šťastná, že se mi vyplnilo mé přání aby pořádně nasněžilo. Už v sobotu odpoledne to začalo vypadat slibně. A v neděli ráno bylo dokonáno. K obědu jsme si dali poctivý krůtí vývar s domácími nudlemi a z pod sněhu vyhrabanou petrželkou, nazuli jsme běžkařské boty, zacvakli běžky a jelo se. Od domu jsem začala razit stopu. Když jsme dojeli k polní cestě, plynule jsme zapadli do slušně vyjeté stopy. Nebyli jsme sami, kdo měl ten den stejný nápad. Objeli jsme napoprvé dost velký okruh a dalo se jet i v lese, sněhu je dost i mezi stromy a na lesních cestách. Odpoledne jsme si fakt krásně užili, k úhoně přišly akorát Davidovy kalhoty, které zvládl roztrhnout na přední straně stehna v délce asi 30 cm, což vůbec nevím jak se mu to povedlo...







 Po návratu domů nás uvítala libá vůně. V troubě se mi dopékal králík s hořčično-rybízovou omáčkou, kterého jsem tam šoupla než jsme vyjeli. Než zavařila voda na domácí knedlíčky dala jsem se do cajku a za dalších 15 minut jsme zasedli ke skoro svátečnímu obědu. Oba jsme měli boule za ušima. Opravdu se mi to povedlo.


Hubert odpadl. Dal si do těla a zdálo se mu taky o králíkovi s omáčkou:)



4 komentáře:

  1. Stáni, tak u nás teda se sněhem žádná sláva, jen poprašek, ale krásně jste si to užili, ten králík vypadá moc dobře, snad se mi oněm nebude také v noci zdát jako Hubertovi, hezký večer,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, u nás stále připadává další a další. Tak snad se poštěstí i u vás. Děkuji za milý komentář.

      Vymazat
  2. Králík s omáčkou, zasněžené louky.... to je nádhera......Krásný večer. Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavle, závidím ti krásné hřebenovky s profi stopou. Asi vyrazíme do Beskyd na nějakou trasu. Nalákal jsi nás. Dík.

      Vymazat