pondělí 2. února 2015

VÝZVA PRO VŠECHNY, KTERÝM NENÍ LHOSTEJNÝ OSUD PLANETY!!!

"NAŠI PLANETU JSME NEZDĚDILI PO SVÝCH PŘEDCÍCH ALE PŮJČILI JSME SI JI OD SVÝCH DĚTÍ"

Moc prosím a apeluji na všechny, kdo sem chodíte! Jestli vám není lhostejný osud pralesů a jejich obyvatel a potažmo i nás a naší blízké budoucnosti - do 15 let, podívejte se na stránky TADY 

Třeba jste jako já ani netušili, že takový palčivý problém existuje, a že jej můžeme svým chováním ovlivnit. Jsem z toho moc otřesena, už dva dny se neubráním slzám. Chci vás poprosit aby jste se taky přidali k boji proti palmovému oleji. Vy, kdo máte facebook, sdílejte a informujte všechny svoje známé. Podepište se třeba i pod některou nabízenou petici. MÁ TO SMYSL!!! Je třeba aby to vědělo co nejvíce lidí. Info o dobrých i špatných výrobcích najdete TADY
Zabraňme společně devastaci a masakru zelených plic světa!
Za projevený zájem, komentáře a hlavně činy moc a moc děkuji!!!
Vaše Stáňa.

 

 







5 komentářů:

  1. Na youtube byl film o palmovem oleji nedokoukala jsem ho, nemohla. Od te doby se snazim pal. Olej omezovat bohuzel je uplne ve vsem co si clovek doma neupece. Snad se lidstvo nad sebou zamysli vcas, jestli uz neni pozde. Diky za osvetu Radana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na film nemám odvahu se podívat. Stačí mi to co jsem četla a pár fotek. Moc dík, že se snažíš omezovat. Jen kdyby nás bylo víc. Stáňa

      Vymazat
  2. Milá Stáničko , článek by mě i zaujal ale nepřečtu ty rozmazané písmenka .... strašně špatně se tvůj blog čte ...

    OdpovědětVymazat
  3. Stáničko palmový olej je opravdu snad všude ...bohužel i já jej používám do domácích mýdel . Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záleží na tom, zda-li je z dohledatelného zdroje. Navíc se dá nahradit jinými v Evropě pěstovanými alternativami. Třeba Naturinka na Fleru vyrábí taky tuhá mýdla bez palmáče. O víkendu jsem zkusila nakoupit velký nákup bez PO a povedlo se. Řada věcí letěla zpět do regálu ale jinak nejsme nijak ochuzeni. Jde to a má to smysl.

      Vymazat