čtvrtek 5. března 2015

JARNÍ PRŮVAN V LOŽNICI...



Dneska ráno mě vzbudilo vycházející sluníčko, tak jsem využila volného dne a pustila jsem se do menšího "jarního úklidu". Začala jsem naší ložnicí. Oblékla jsem ji do mého nejoblíbenějšího proužkově - kytičkovaného povlečení s krajkou. Nábytek je po mých prarodičích. Je dřevěný, tak by byla škoda jej zničit. Trocha barvy, porcelánové úchytky a smaltovaná cedulka z něj udělaly hezký a funkční kousek. Jen postel a dřevěnou truhlici, na sezónní oblečení, jsme kdysi dokoupili. Sluníčko a čerstvý vzduch mi dopoledne dělali milou společnost.
Vítejte...









Vaše Stáňa.

8 komentářů:

  1. Jeeeee, to je ale pohoda a útulno!!! Jen se schoulit a nechat se hýčkat.......
    Krásný podvečer, Klárka

    OdpovědětVymazat
  2. To je ale hezounká venkovská ložnice :-) Vše krásně sladěné... A ta bílá kovová postel je bezkonkurenční. Hezký večer Anička

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Stáničko,
    to je krásy a tak útulno...
    Přeji krásné dny. Lidka

    OdpovědětVymazat
  4. To je krása. Stáni, prosím, ta slepička je na nějakým stojánku napíchnutá?
    krásný pohodový den. Majka

    OdpovědětVymazat
  5. Stanka, máš to tam krásne, útulné. Kvetinkové motívy milujem. Ahoj. Dana

    OdpovědětVymazat
  6. Moc děkuji za všechny komentáře. A k dotazu na slepicu - ano je napíchnutá na stojanu z krásného starého dřeva. Přeji vám hezký víkend. Stáňa.

    OdpovědětVymazat
  7. Stáničko, přenádherná ložnice!!!! Jéé tam by se spalo, odpočívalo... úplně cítím vůni čerstvě povlečeného prádla..., kochám se tou krásou kolem sebe.. Tomu říkám útulná ložnice s duší.. ♥

    OdpovědětVymazat
  8. To je opravdu nádhera. Přispívám svou troškou do mlýna. Pro inspiraci jsem našla fotogalerii rustikální ložnice na Homepix.cz

    OdpovědětVymazat