pondělí 16. března 2015

Neděle...

se sluníčkem, byla ve znamení hlavně odpočinku. Už jsem to potřebovala. Trochu jsem jarně uklidila terasu abychom měli, kde poobědvat a taky jsem stihla s mým mužem posedět na lavičce, trochu plánovat a nechat se šimrat hřejivým sluncem.


 I když držíme půst, alespoň nedělní snídaně musí být trochu bohatší. Lámankový chleba, výběr sýrů, zeleninka, uzený losos... Občas chodím pomáhat, prodávat kozí mlíko na blízkou farmu. Málokterý kozí výrobek jsem byla schopná sníst. Vždy jsem v něm cítila moc venkova ale musím říct, že tohle mlíko z moderního chovu je úplně super. Už se těším až z něj nadělám jogurty. Zatím jsem to nestihla, vždy jsme ho vypili. Pochází od koz sánských bílých, dovezených z Francie. Na farmě jich je celkem 300.




 K obědu jsme si dali pečené brambory od místního pěstitele, lososa s bylinkama a míchaný salát s rukolou a polníčkem. Až se ještě trochu víc oteplí, budu víkendové obědy dělat venku na grilu. Už se moc těším...




2 komentáře:

  1. Kozie mlieko mi nejak nejde dolu krkom, i keď je to vraj úžasne zdravé. Nemôžem si poradiť, aj keby som ako chcela. :) Hostinu ste si pripravili ozaj kráľovskú. Maj sa krásne. Dana:):)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, museli jste mít kouzelné nedělní ráno. Je to príma rozlišovat dni všední a sváteční. Pavel

    OdpovědětVymazat