pondělí 2. března 2015

PŘEMNOŽILO SE MI TO...



Můj venkovský ateliér nezahálí.




6 komentářů:

  1. Krásné, jarní, něžné. Měj se hezky Ivana

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je nádhera. Škoda, že mně se nikdy nic takového nepřemnoží. Momentálně jen kupa nevyžehleného prádla. Krásný týden. Slávka

    OdpovědětVymazat
  3. No ale veruže sú utešené. :):):) Dana

    OdpovědětVymazat
  4. Stáňo, to je nádherné jarní tvoření :-) Já pomalinku také začínám, ale množstvím se Ti mohu rovnat snad jen s obháčkovanými vajíčky :-))

    Krásný den

    Anička

    OdpovědětVymazat
  5. Moc děkuji za pochvaly. Moc mě to těší, že se líbí. Dává mi to chuť do dalšího tvoření.Toto je pouze zlomek mé tvorby. Musím postupně odvážet z domu, nebo by mě to tu zavalilo. Stáňa

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den,to jsou krásné věci....máte někde ceník?dík za info,Helena.

    OdpovědětVymazat