neděle 8. března 2015

Prosluněný víkend

Tento víkend se opravdu vydařil. Úplně jarní počasí mě vytáhlo ven do zahrádky, takže už jsem zahájila jarní úklid. Taky jsme konečně mohli poobědvat venku. To máme fakt rádi. Už se nemůžu dočkat až vyčistím jezírko a pustím ryby, to se pak bude, u šumící vody jíst a relaxovat ještě líp. I můj ateliér přes týden nezahálel. Zavalila mě další lavina drůbeže a jiných domácích tvorů :) ...





Vaše Stáňa.

6 komentářů:

  1. Dobrý den,to je zase krása,jste moc šikovná,ráda bych některý Váš výrobek vlastnila.už jsem Vám psala.těším se na info,už abych něco z toho měla doma.hezký sluněčný den,Helena.

    OdpovědětVymazat
  2. Stanka, krásne vecičky. Ahoj.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Stáničko, jsi pilná jako včelička.. nádherně jsi našila" Už při pohledu na tu krásu a barvy cítím jaro ve vzduchu, přestože je dnes zataženo a sluníčko se schovává za mraky... Nádhera♥ Pohodový a krásný víkend...přeji ☼

    OdpovědětVymazat
  4. Moc děkuji všem za krásná slova...

    OdpovědětVymazat