sobota 21. března 2015

První jarní den...

Konečně došlo taky na jarní údržbu jezírka. Dnes bylo fakt nádherně, teplo a tak jsem stihla tuto činnost, na kterou jsem si vždy vyhradila půl dne, letos bleskově. Zvládla jsem to za dvě hodiny. Vždy jsem to drhla malým kartáčem na kolenou a pokaždé mi taky ujely nohy na kluzké řase, takže jsem se pěkně okoupala. Letos jsem vzala koště a šlo to úplně samo a s výsledkem jsem nadmíru spokojená. Rybky jsou v euforii. Konečně se dostaly ven na sluníčko. Jsou šťastné, plují v hejnu, honí se a vytvářejí různé kreace. Je radost se na ně dívat.



Na břehu nádherně kvetou mé milované vřesovce obsypané včelkami. Můj děda včelař by měl radost.



Dnes jsem stihla i trošku vyzdobit zahradu. Velikonoce jsou za dveřmi, tak ať si tu výzdobu užijeme.



Náš marodek takto tráví každé slunné odpoledne. Vyhřívá se a uzdravuje na terase.
 Opět jsme obědvali venku, no prostě idylka...
Doufám, že se vám taky dnešní den vydařil, a že jste aspoň nějaký čas strávili na tom krásném jarním povětří.
Vaše Stáňa.

5 komentářů:

  1. Krásné jezírko, taky ho plánujeme udělat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sťáňo, už jsem to psala jednou, jezírko vám moc závidím. Snad jednou taky i u nás :-) Krásné jarní dny Anička

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Stani. Krásne zátišie s jazierkom.
    Mne sa vresovce nejak nedaria. Tvoje sú krásne. My sme tiež dnes deň prežili v záhrade. Je to paráda. Krásnu nedeľu!!! Dana

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Stáňo, jak je jezírko hluboké? Zajímá mě to kvůli rybičkám, zatím jsme neměli odvahu do našeho nasadit. Máme jen potápníky, žáby a podobnou podvodní havěť. Čištění jezírka mě čeká dnes. Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Pavle, v nejhlubším místě má asi 70 cm kvůli leknínu. Když si pořídíš karasy, nemusíš se ničeho obávat. Jsou to nezmaři, snášejí i chlorovanou vodu. Včera jsem dokonce jednu zapomenutou vylovila a je úplně ok. Já je na zimu dávám do sklepa abych je mohla přeléčit od případných vnějších parazitů a plísní. Moje kamarádka má to nejmenší plastové jezírko, co se dá koupit se 3 karasy a na zimu je neloví. Akorát dá na hladinu plavat polystyrén . Jen musíš vzít v úvahu velikost jezírka a počet ryb. Já mám přerybováno, množí se mi samy a pak údržba vody je trochu náročnější. A potápníky s komáry mít nebudeš, všechno vychytají. Pa Stáňa

      Vymazat