sobota 25. dubna 2015

HLÁSÍM - MISE SPLNĚNA!!!

Už je to tady. Zeleninová bio zahrádka, na opustěné staré terase je DOKONČENA! Velký dík patří mému Davídkovi a taky rodičům, kteří mi moc pomáhali. Bylo třeba zaizolovat podklad. Pod dřevěné vyvýšené záhony přišla textílie a taky perforovaný igelit aby se udržela nějaká voda. A pak už jen navézt zeminu, prolít, zasít, zasadit, zalívat a čekat. Od souseda jsme nakoupili pár sazenic ale na noc je přikrývám. Přece jen je ještě brzy. Po ledových mužích zasadím rajčata, papriky a zbylé citlivé plodiny. Zajímám se o permakulturu a hlavně sesazuji zeleninu podle toho, kdo se s kým kamarádí. Jsem zvědavá jak se bude zahrádce dařit. Vloni se mi v 1 zkušebním truhlíku opravdu zadařilo.




Bylinky jedou. Hned po přesazení je vidět, že se jim tu líbí. Už jsem i sklízela. 
Ještě mi jich pár zbývá dosadit. 
Zahradničení zdar.
Vaše Stáňa



9 komentářů:

  1. No tak to je pecka! Vypadá to moc hezky a je to skvělý nápad. Jste tedy pracanti! Tak ať ti to vše roste do krásy, krásný sluníčkový víkend přeji, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně to vypadá! Přeji, ať se tam nejen bylinkám dobře daří a těším se na pravidelné příspěvky o tom, jak Ti to tam hezky roste:-)) Krásný den A.

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, děkuji za přání. Doufám, že vše naroste a bude plodit tak, jak si představuju. Výsledky samozřejmě budu dokumentovat. Přeju vám hezkou nedeli. Stáňa

    OdpovědětVymazat
  4. ....fí ha :) nápad,pekné ,šikovné :)

    OdpovědětVymazat
  5. Stanka, aj tam budeš v tých záhonkoch po nejakom čase vymieňať zeminu?
    Nech ti to tam pekne rastie všetko. Ahoj. Dana :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani, asi budu muset. Zatím mám v plánu ji obohacovat vlastním kompostem a pak se uvidí. Jsem na začátku.

      Vymazat
  6. Budu sem k tobě chodit na rady. Vypadá to zajímavě. Pozdrav z lesů.Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavle, když budu moct a vědět tak poradím. K mojí babičce se taky chodili sousedi radit, co se jak a kdy sadí. Už to vypadá, že jsem nepodědila jen jméno, vzhled a povahu ale i opakující se historii. A to mě těší. Pa Stáňa

      Vymazat