čtvrtek 2. dubna 2015

Zelený čtvrtek...

Ten letošní je sice pošmourný ale mám volný den, tak jsem ho účelně využila. Ráno jsme s mojí maminou vyrazily na trh, abychom ještě dokoupily nějaké zásoby, na krásné jarní svátky. Dnes by se měla jíst pouze zelená strava, abychom byli celý rok zdrávi. Jelikož mám stále ještě postní období, k obědu bylo naše velmi oblíbené jídlo a taky se dosti zelenalo. Těstoviny s omáčkou z řeckého jogurtu a nivy společně s čerstvou rukolou a polníčkem, to vše doladěno parmazánem a filet z lososovitého pstruha. Toho zeleného roští se nějak nemůžu pořád dojíst. Jsem už na něm, dá se říct, závislá. Proto si ho vyseju, ať mám celou sezónu co mlsat. Já vím, měla bych dnes chystat zelí nebo vejce s kopřivama, podle starých zvyklostí ale taky je třeba využít domácí zásoby. Na kopřivy ještě dojde. Taky je se třeba ráno a večer modlit v zahradě a děti by měly třikrát přeběhnout potok.

Salátek byl ke svačině, vřesovec v zahradě a darovaný andílek od jedné hodné, milé duše.
DĚKUJI...
Dnes letí zvony do Říma a nahradí je řehtačky. Když na Zelený čtvrtek zní naposledy zvon, máme cinkat penězi, aby se nás držely.

A co vy, taky jste dnes zelenili???

Ps. Právě koukám z okna a hustě chumelí...

Žádné komentáře:

Okomentovat