pondělí 11. května 2015

HOŘCE V HOŘCÍCH...

Sluníčko, ptačí cvrlikání, uklidňující zvuk tekoucí vody v jezírku, padající přes kameny, krása rozkvetlých hořců, ručně malovaný ohněm vypálený hořcový hrnek a v něm obilné kafe s medem a mlíkem... nejlíp kozím... to je pohoda...

Miluju posezení na zahrádce po náročném dni...

8 komentářů:

  1. Stáňo, krásná pohoda. Hořce máš tedy luxusní :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Stanka, ten horec máš krásny. Krásne rozrastený. Za ako dlho sa ti tak krásne rozrástol? A má rád slnko, či tieň? Ja som ho minulý rok mala v črepníku, ale potom vyhynul. Maj sa krásne. Dana :):)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danko, má asi 10 let nebo možná víc. Roste nám na jihovýchodní straně, ráno je ve stínu, pak na něj praží slunce a k večeru už je zase ve stínu. Nevěnuji mu žádnou pozornost a asi proto je tak krásný :) Je to oblíbená rostlina mojí mamky ale teď už i moje...

      Vymazat
  3. Stani ty květy jsou krásné , budu muset doplnit do svojí zahrádky . Posezení na zahradě mám taky moc ráda , po práci je to tak uspokojující . Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Stáňo, tvoje fotky mě vždy tak potěší, že se přimlouvám za každodenní příspěvky. Taková pravidelná medicínka :-) To by se mi líbilo. Každé ráno bych koukla, co je nového a den by byl hned sladší. Tak pa a měj se nádherně, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Klári, ráda bych ale toho času, kdyby bylo víc. Budu asi muset "přibrat tvrdé tmy", jak se u nás říká :) Člověk ale musí umět i odpočívat.... a tak to někdy ráda dělám. Pa a dík za komentík. Vždy mě moc potěší. Stáňa

      Vymazat