pátek 26. června 2015

NOVĚ NAŠITO...

Konečně jsem v minulém týdnu, zvládla došít dlouho očekávané sedáky a další bytový textil kamarádce. Bylo to moc náročné, hlavně na čas, kterého se mi moc nedostávalo. 
Šila jsem z českého tmavě zeleného kanafasu. To proto, že je již v interiéru dominantní zelený kachlák, tak aby to ladilo. Kuchyňský textil jsme zvolili z téhož materiálu, jen v jarně zeleném odstínu v kombinaci s režnou. 
Lněné závěsy, které rámují nádherné výhledy na celé Beskydy a slepička už jsou jen doplněním celého interiéru.



Teď přijdu na řadu já a taky si něco spíchnu nového.
Přeji krásný víkend plný pohody.

Vaše Stáňa.

8 komentářů:

  1. Chtěla bych poděkovat Stáni za krásné podsedáky, závěsy a další textilní drobnosti, které zdobí náš dům. Všechno krásně ladí a je to velmi precizní práce.
    Ještě jednou velké DÍKY!
    Beata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo. Jsem ráda, že jste spokojení, a že jsem vám tímto mohla udělat radost a přispět k tvoření útulného domova. Pa a přijeď. Stáňa

      Vymazat