pátek 19. června 2015

NOVÝ OBYVATEL NAŠÍ DOMÁCNOSTI... 

Je tomu přesně týden, co jsem v práci přišla ke kotěti, ani nevím jak. Dvě dámy jej našly kousek od farmy, uprostřed cesty mezi projíždějícími auty. Zeptaly se mě jestli by se na farmě jedna kočka neuživila? Nevím, kde na to ti lidi chodí, že se v kravíně krmí všechny kočky, které nikdo nechce? Taková byla, zatím jak vidím je a asi i bude praxe na dědině. Já starý zachránce nepotřebných zvířat, jsem se jí ujala. Po delším přemýšlení, co a jak, jsem se usnesla, že teda se mnou půjde domů. Takový prcek absolutně nemůže zůstat někde u kozína. Dala jsem ji za dveře ke kolegyním na veterinu, ať mi ji prohlédnou a odčerví a tak už s námi bydlí. Jmenuje se Tonička - minulý pátek bylo Antonie. Už si zvyká na naše psy, akorát ji musíme držet striktně doma. Kdyby se dostala do sousedství zaplatila by to životem, jako už mnoho předešlých, roztrhána smečkou 4 hloupých vlčáků.

Je strašně hodná a milá, ráda si hraje a mazlí se. A už hezky povyrostla...



Vaše Stáňa.

3 komentáře:

  1. Jako kočkomilka musím uznat, že Tonička je moc roztomilá. Pěkný víkend. Slávka

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ta je slaďoučká... u vás se určitě bude mít dobře kočinka...
    Zdraví vás Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den,
    našla jsem Váš blog přes kopečkovou Moniku.
    Co fotka, to tichý úžas a radost...
    A ke kočičímu tématu - Tonička se má...
    To mé druhé štěstí teď vedle mě spí na křesle. Kirka, jako koťátko, našla naše sousedka v půl2 ráno u popelnic, jeho mňoukání vzbudilo její pejsky...a pak se mě zeptala, jestli nechci koťátko. Leta to bylo mé přání, ale stále jsem se bála, že kočka v bytě nebude šťastná...a syn je autista a nemá rád velmi "živá" zvířata, ale Kirk jako by vytušil, že dostal druhou šanci, je miláček, kliďas mazlík...a můj Kubík ho má rád A HRAJE SI S NÍM.
    Sousedka má pejsky a stará se o starého pána u nás v domě, ale kdykoli zaťuká, pozvu ji a ona nás chválí, jak je ráda, že se dostal Kirk k nám.
    Ráda si Váš blog peohlédnu, ale teď utíkáme ven.
    Magda

    OdpovědětVymazat