pondělí 29. června 2015

Zahradní spižírna

Jsem moc nadšená, ale musím to honem zaklepat, že se mi ta moje experimentální zahrádka tak daří. Příští rok sice provedu nějaké malé změny ale jinak jsem opravdu spokojená. V jednom truhlíku už mám zaseto na druhou sklizeň špenát a rukolu. Sklízíme průběžně saláty, polníček, bylinky až skoro nestíháme konzumovat. A ta chuť. Za chvilku bude hrášek i měsíček na mast a rajčata. Těch budu muset příští rok nasadit mnohem víc.





Vaše Stáňa.

12 komentářů:

  1. Paráda :), vypadá to moc dobře a hlavně vše krásně roste. Bohatou úrodu!

    OdpovědětVymazat
  2. Stáňo, s velkou radostí obdivuji na dálku Tvou experimentální bylinkovo-zeleninou zahrádku :-) Na podzim plánuji vyvýšené záhony i u nás... tak až na to přijde, možná k Tobě půjdu na rozumy :-)) Hezký den A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, doufám, že se sejdeme dřív než na podzim. Stáňa

      Vymazat
  3. Stáni, zahrádku máš náhernou. Já mám taky vyvýšené záhony, ale u tebe mě nadchlo to mulčování mezi záhonama, prosím, poraď co to je, to je štěpka?
    děkuji a přeji krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Majko, je to úplně obyčejná mulčovací kůra, která se prodává balená, na každém rohu. Celá terasa je upravená a dobře se po tom chodí. Pa Stáňa

      Vymazat
  4. Stáni.....máš nádhernou zahrádku...přesně o takových záhoncích sním.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani taky jsem snila a letos se stal sen skutečností. Kupodivu, to pěstování nadchlo i mého muže a pomáhá mi zalívat a vyštipovat rajčata. Děkuji za pochvalu.

      Vymazat
  5. Ahoj Stáňo, tvojezahrádka je inspirací. Jak bojuješ se slimáky. Žerou mi vše ! i malé sazenice rajčat, velké ne. Jsou v levanduli, v mátě v meduňce, slunečnici nemám ani jednu , hrášek jak by smet. Také pěstuji ve vyvýšených záhonech. zdravím Stáňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, zahrádku na terase, odděluje od ostatní zahrady chodník a schod. Slimáci než dolezou ke hranici, uschnou na betonu.Taky je zahrádka čerstvě založená, takže ji asi ještě neobjevili. Jinak v zahradě používám jen granule Ferramol, už několik let úspěšně. Je to i kvůli zvířatům a hlavně přírodní prostředek. Měj se hezky a dík za komentář. Je milé si psát se Stáničkou. Pa Stáňa

      Vymazat