čtvrtek 2. července 2015

LEVANDULOVÉ MÁMENÍ 

Mám moc ráda tohle období, kdy se nad celou zahradou, hlavně v podvečer vznáší opojná vůně levandulí. Kolem domu jich mám vysazených asi 40 exemplářů, již několik let a různé odrůdy, takže se v kvetení střídají. Nejstarší keřík máme před domem u branky. Je mu 14 let a má v průměru už 2 metry.
Po zimě mi občas nějaká uhyne - hlavně odrůda Hidcote ale hned jí nahradím levandulí novou, jinak s pěstováním problémy nemám. V zahradě mi rostou i 2 levandule bílé a jedna růžová ale klasika je nejlepší.








Hezké provoněné dny.

Vaše Stáňa

3 komentáře:

  1. Jůůů... ta levandule je nádherná, opravdu máš nádhernou zahrádku. To já mám jen 5 keřů levandule, protože zatím mám maličkou zahrádku na dvorku. Ale od podzimu budu mít oplocenou velikou zahradu a to teprve bude nadělení. Tak hodně pohody.

    OdpovědětVymazat