pondělí 17. srpna 2015

OBLÍBENÁ ZAHRADNÍ ZÁKOUTÍ...

...ještě než je sežehla úmorná vedra. Staré kolo se jmenuje Leontýn, kdyby uměl vyprávět, to bychom se divili. Když jsem kdysi vyslovila, jen tak do větru přání, že bych potřebovala nějaké hodně staré kolo, náš táta mě velmi překvapil. 
"Já takové kolo mám".
Vylezl na půdu špejcharu, po laně spustil kolo, přidal k tomu životní příběh, co všechno s ním zažil a Leontýn byl na světě a slouží dál.
Další zákoutí jsou doladěna různě zachráněnými nebo darovanými věcmi. Hrnce a šicí stroje mi vozí brácha ze šroťáku, něco se našlo různě doma, ve sklepě, v kurníku... a něco jsem i vyrobila. Dá se říct, že je to moje vášeň. Baví mě tvořit v zahradě různé dekorační prvky, které nejsou třeba na první pohled vidět a při procházce zahradou jen tak vykouknou a zase se schovají. Dekorační předměty dodávají zahradě další rozměr a někdy vykouzlí i úsměv. Nesmí jich být moc a mě se nejvíc líbí ty v přírodních tónech.










A co vy, máte taky nějaké oblíbené "krámy" na zahradě?

Vaše Stáňa.

2 komentáře:

  1. Stáni máš opravdu kouzelná zátiší ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Nemám slov, a ešte som sa aj inšpirovala plotom a bráničkou v ňom, paráda :-)

    OdpovědětVymazat