čtvrtek 6. srpna 2015

VČEREJŠÍ VÝLET DO RÁJE 

Včera v podvečer jsme vyrazili k rodičům mé kamarádky. Teda i s ní. Byla to taková menší HURÁ akce ale s překvapivým průběhem. Původně jsme si jeli jen pro starožitnou komodu, která tu na nás čekala víc jak rok. Jeli jsme krásnou krajinou, do zapadlé vesničky na Novojičínsku. Znala jsem to jen z povídání, o to větší bylo překvapení, že je všechlo ještě lepší, než v mých představách. Vřelé uvítání a pak exkurze po celém "statku". Tak spokojená domácí zvířata jsem ještě neviděla, a volný chov králíků, tak ten mě dostal asi nejvíc. Těch zvířat tam bylo ještě mnohem víc ale v té euforii jsem zapomněla i fotit. Na snímcích chybí např. nádherná vlčanda Betynka, kocour, želvy, stádo slepic a vloni tu dokonce volně pobíhaly 4 prasata. Ty jsme viděli už jen na talíři. Mimochodem občerstvení bylo na úrovni, vše domácí výroba. Jeli jsme na návštěvu po večeři ale stejně to vypadalo jako bychom týden nejedli. Nabízené skvosty jsme smetli z talířů rychlostí blesku. A k tomu vynikající víno, zkouška domácí slivovičky, uleželé v dubovém soudku, venezuelský rum... (přitom tvrdý alkohol nepiju).
 Málem jsem se netrefila do dveří.
A to jsem ještě nezmínila úrodu ovoce a zeleniny. Stromy se pod obříma, modrýma švestkama skláněly až k zemi, ořechy jako pěst a rajčata velká jako dětské hlavičky. No ZEMĚ ZASLÍBENÁ.
 Ještě, že jsme měli malý vozík za autem a další nabízený nábytkový skvost, už se na něj nevešel, tak máme aspoň záminku přijet zase :)))
Moc děkujeme (P+D+N) za nádherný letní večer v krásném prostředí a skvělé společnosti, na který jen tak nezapomeneme...








Ps. A moc děkujeme za výslužku, máme do zimy co jíst...

Vaše Stáňa a David


2 komentáře:

  1. Stani, tie pobehujúce králiky,tak to je niečo.:) To som ešte nevidela. :) Maj sa krásne. D. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Dani, taky jsem byla překvapená. Dnes jsme jednoho ušáka měli k obědu a s kupovaným se to nedá srovnat. Skoro jako zvěřina. Božské. Pa Stáňa

      Vymazat