pondělí 26. října 2015

DNEŠNÍ PŘÍRODNÍ TVOŘENÍ... 

...dnešní den byl nádherný, prosluněný a tak by byla škoda sedět doma. Trochu jsem uklízela zahradu a pak jsme si daly s mamkou kafe na lavičce, vyhřívaly jsme se na sluníčku a těšily se z barev podzimu kolem nás. Až jsme si najednou vzpomněly, že jsme před lety vyráběly podzimní truhlíky z barevného listí. Je to tááák jednoduché. Listy je lepší trhat přímo ze stromu. Ze spadaného jsme to kdysi zkoušely taky ale listy se pokroutily a nebyly tak hezké. Svazečky různých listů stáhneme drátkem a zapichujeme do truhlíku nahusto, jeden vedle druhého. Dozdobíme podzimními plody  a efektní dekorace je na světě.
Pak jsme ještě zpracovaly šípky na srdíčka a  hromadu šišek na girlandy podle Monči z kopečku. Díky za inspiraci, už nám dělají parádu na terase a na dřevníku.









Ještě chci všem moc poděkovat za milé komentáře, které jste mi zanechaly. Hřejí mě na duši. Bez vás by tento blog neměl smysl. Děkuji...

Vaše Stáňa.

8 komentářů:

  1. Podzim jako malovaný :). Ten červený javor je nádherný, mně už bohužel opadal :(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď už je ten náš taky očesaný větrem. Díky,

      Vymazat
  2. Jů to jsem se pokochala krásnými zákoutími, moc pěkné, kdyby to šlo na chaloupce, ale je tam málo místa. Mějte pěkný den Maryša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Jsem ráda, že se vám u nás líbí. Ono i na malém prostoru se dají vykouzlit kouzelná zákoutíčka. Stačí nadšení. Taky se mějte hezky. Dík za komentář.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Díky Dani, však u tebe je taky krásně. A jak...

      Vymazat
  4. Stanicko,tak jsem koukla na tvůj blog,nadherne podzimní dekorace sipkova srdicka,girlanda,trsy listí v truhliku.děkuji za inspiraci i pohlazení po duši vlasta

    OdpovědětVymazat
  5. Stanicko,tak jsem koukla na tvůj blog,nadherne podzimní dekorace sipkova srdicka,girlanda,trsy listí v truhliku.děkuji za inspiraci i pohlazení po duši vlasta

    OdpovědětVymazat