pondělí 19. října 2015

VÍTEJ PODZIME...



...ach ty podzimní barvy a vůně. Moc krásné roční období. Příroda hýří množstvím různorodých plodů. Skoro denně se vracím z práce s plnými kapsami kaštanů, náručí šípků a košem plným velkých šišek. Už křečkuju na zimu :) Podzimní dekorace se nevyhly ani našemu domu a zahradě. Letos je sice trošku skromnější ale ve srovnání s okolím bohatá...

S mamkou jsme pořídily nový věnec a doplnily ho andílkem a novou cedulkou od Čapků. Nakoupily jsme několik listopadek a vřesů, které vyplnily volná místa po uklizených letničkách.
Dýně jsem letos nekupovala. Podařily se mi vypěstovat a zbytek naháčkovala maminka.
A zahrádka už taky končí s největší parádou. Ještě potřetí nádherně vykvetla růže Pomponella. Snaží se i astry, třapatky, vousatce, vřesy, hortenzie, šanty, ořechoplodce, vysoké rozchodníky a celá zahrada se převléká do podzimních barev. 











Prý nás čeká ještě pár příjemných, slunečných dní, tak budu doufat.

Přeji vám všem krásný, podzimní čas.

Vaše Stáňa.



8 komentářů:

  1. Ach, to je zase krásy......to jsem se zase pokochala......děkuji a přeji krásné podzimní dny, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  2. Jé to je krásné- zvoňte s citem :-))) to by mě nenapadlo.Zrovna dnes kamarád syna zazvonil tak nějak nepříjemně, že jsem měla hned uvnitř blbý pocit...a tu vidím tak hezký návod ! :-))) moc se mi to líbí! Děkuju za pohlazení K

    OdpovědětVymazat
  3. Cedulka moc pěkná, měj se krásně Ivana

    OdpovědětVymazat
  4. Stáni, krása. Ten bicykel je super... :) D. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vy to máte krásné! Moc hezká výzdova. A ty háčkované dýně jsou nej! Krásný den. Petra z hájenky

    OdpovědětVymazat
  6. Stání,
    krása, krása, krása!
    Radost pohledět, dušička zpívá.
    Katka

    OdpovědětVymazat