pondělí 14. prosince 2015


ZÁPLAVA ZIMNÍCH TRUHLÍKŮ...

...které se zabydlely skoro na všech oknech a zábradlích a taky nové záclonky v obýváku...
Jak se vám líbí moje letošní tvorba v jak jinak než přírodním, venkovském stylu ?

Dekorace v tomto stylu se jistě nikdy neokouká a jejich výroba je radost. Stačí pár větviček, jablka, šišky, hvězdičky z březové kůry, sušený pomeranč, skořice, ořechy, hezká stužka, seno, nějaká ta drobná keramika a hlavně nadšení...







Vaše Stáňa.

8 komentářů:

  1. Stáňo, krásné, radost pohledět. Měj se krásně vánočně Ivana

    OdpovědětVymazat
  2. Stáni,
    krásná výzdoba oken!!!Moc se mi líbí ty proutěné truhlíky,a že jich teda máte :-).Akorát nezávidím to uklízení po svátcích( po zimě),to mě vždy vůbec nebaví :-).Hezký den. Jana Č.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výzdobu máme až do hromnic. Mě úklid nevadí, jde to dobře a zvlášť když už jsou ke koupi jarní kytky a cibuloviny, to pak jde samo. Dík za milé zastavení. Stáňa

      Vymazat
  3. Stáni, je to nádhera. Ať je móda ve zdobení jaká je, přírodní deko je prostě nej Měj se Margita

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Margit, v bývalém zaměstnání jsme dělali velké, vánoční výstavy. Každým rokem bylo trendů hned několik. Velmi ráda jsem je přenechala kolegyním a držela jsem se svého stylu. Moje se vždy prodaly, trendy zůstaly ladem... Díky za komentík. Pa Stáňa

    OdpovědětVymazat
  5. Stanka, máš to prekrásne. Nádherné. :) Ahoj. D. :)

    OdpovědětVymazat