sobota 19. prosince 2015


ZLATÁ NEDĚLE PŘEDE DVEŘMI...

... přeji vám všem krásný a klidný, čtvrtý, adventní víkend. Letos jsem konečně vyráběla Kopečkovic anděly, kteří mi pomohli vytvořit, příjemné uvítání příchozích. Moc díky za inspiraci. Výzdoba opět v tradičním, přírodním pojetí, co zahrada dala. Dneska jsem ještě přivezla z práce, ze starého jabloňového sadu, velkou kouli krásného jmelí. Tak ji ráno zavěsím u dveří ke stropu, ať nám přinese štěstí...







Vaše Stáňa

8 komentářů:

  1. Krásné, moc hezké to doma máš. I slepici jsi na zimu dobře vybavila :-) Měj se krásně Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Slepice má výbavu už od loňska, jen si ji zatím moc neužívá v tomhle jarním počasí :)

      Vymazat
  2. Krása :), já se na anděly chystám zítra.

    OdpovědětVymazat
  3. Já ten tvůj styl prostě miluju. Nádhera!!!
    Krásné dny přeji, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne, priam vrúcno pozývajúce privítanie od dverí máte! Pokojé sviatočné dni prajem.

    OdpovědětVymazat