neděle 24. ledna 2016


DLOUHÉ ZIMNÍ VEČERY...

... my si ty naše zpříjemňujeme procházkami a výlety po okolí. Tak můžete nahlédnout třeba do zasněženého Štramberku, kde je ještě stále vánoční nálada. Navštívili jsme kamarádku, v nádherném krámku, který má přímo na náměstí a odnesli jsme si domů krásnou polici.

Taky máme konečně čas se více setkávat s rodinou a přáteli u dobrého jídla a žít bohatým kulturním životem. Vzali jsme divadlo útokem. Po Bezručích jsme naposledy zhlédli velmi povedenou komedii ochotníků z vedlejší vesnice. Hrají již opravdu několik let výborně a musím opravdu uznat , že se mi jejich výkony líbí více, než od profíků z Divadla Petra Bezruče. A mají opravdu úspěch. Musí dělat vždy několik repríz, lidí chodí čím dál , tím více a to je moc dobře.

A četba u krbu nebo jen pohledy z oken našeho domu, když je mrazivo, zasněženo a svítí sluníčko, tu před dům, na bílé stromy nebo zase na spící zahrádku a dovádivé ptáčky na krmítku, to je ten pravý balzám na duši. 









Mějte hezký poslední, lednový týden. A po Hromnicích, odstrojit vánoční výzdobu a vpašovat do domu trochu toho jara. Už se těším moc.

Vaše Stáňa.



5 komentářů:

  1. Stáni, moc krásné fotečky.
    Měj se pohodově, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jani, měj se taky moc krásně. Pa Stáňa

      Vymazat
  2. Jé Stáňo, koukám že i vy využíváte tento čas stejným způsobem jako my, tedy kultura, dobré jídlo, přátelé... :-) Kamarádka má krásný stylový krámeček!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá Andrejko, musím tohle období opravdu využít k těmto aktivitám. Za chvíli mě začnou volat všechny moje zahrádky a to už toho času nebude tolik. Než já to dám zaše všechno dohromady, uf, ale těším se. Jsem moc velký puntičkář. Pa a těším se, co zase budeš restaurovat. Stáňa

      Vymazat
  3. Ó, ty romantické procházky krásným Štramberkem! Tam bych někdy chtěla.
    Perfektně si užíváte, jen tak dál, Stání.
    papa M.

    OdpovědětVymazat