úterý 22. března 2016

JARO JE TU...


... a s ním výzdoba domu a zahrady. A taky nějaký ten jarní výlet za lidovou tvořivostí. V sobotu jsme jeden takový absolvovali a nabití energií z příjemné atmosféry a hřejivého slunce, jsme zahájili sezonu posezení na naší terase.
Z jarmarku jsme si dovezli obrovský 3 kg chleba. Na délku měl 75 cm a ta chuť. Ještě jej dojídáme, pěkně rozpečený. Vyhodit byť jen kousek by byl hřích. Taky jsem neodolala vizovickým ovečkám za 10 Kč. Přilepím je na špejli a zapíchnu do jarních kytiček. Moje malé kuchyňské zákoutí ze šustí, se rozrostlo o další dvě panenky a nákupem pár krásných, šitých věcí jsme podpořili jednu chráněnou dílnu.











Vítej jaro plné nových očekávání a nadějí...

Přeji vám všem krásnou jarní náladu a radost.

Vaše Stáňa.

10 komentářů:

  1. Stáni, krásné věcičky sis pořídila. ta cedulka Zvoňte.... je překrásná. a ovečky, panenky co hlídají víno aby nebylo vypito dřív než je vhodné......
    vše moc pěkné.
    přeji krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Majko. Cedulka je z podzimních trhů v Berouně a nikdy se mi neokouká. A hlídačky jsme si pořídili opravdu výkonné :) Měj se taky krásně. Pa

      Vymazat
  2. Ovečky i ty panenky z listí jsou nááádherné. I chleba se mi líbí :-) Měj se hezky Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivčo, ano vše je hezky fotogenické a nejvíc chleba, hlavně v břichu :)))

      Vymazat
  3. Stáňo jsi na jaro opravdu přichystaná, jen kdyby už konečně nastalo. A chleba musel být vynikající, hned bych zakrojila.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali neboj, je to den ode dne lepší. Dočkat bychom se měli tuto neděli. Slibují krásně a 17°C, tak se necháme překvapit a možná už i něco malého upečeme venku na ohni. Se těším. Pa Stáňa

      Vymazat
  4. Zdravím,
    máte moc krásné dekorace. A ty zvířátka...hned bych taky chtěla domů :)
    Přeji hezké velikonoce, Káťa

    OdpovědětVymazat
  5. To já taky. Bohužel tyhle nejsou naše ale byly krásné, společenské a ke konci i pěkně přežrané.

    OdpovědětVymazat
  6. Paní Stáňo, máte zde velice krásné dekorace, moc hezky naaranžované. Moc mě oslovila keramická cedulka s čp., jestli se mohu prosím zeptat, kdo je výrobcem. Moc Vás děkuji za odpověď a přeji hezké dny. Zdraví Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Eví, děkuji za chvály. Moc mě to těší. Výrobcem je můj oblíbený pan keramik Družinec - AD Keramika. Akorát není to cedulka ale cedule nebo spíše už domovní znamení většího rozměru. Mějte se hezky. Stáňa

      Vymazat