úterý 8. března 2016

NEJEN JARNÍ POMAZÁNKA...


Je snadná a moc dobrá.
Smícháme asi 300 g domácí lučiny - lze nahradit pomazánkovým máslem,  nastrouhané tvarůžky, kousek drobně nakrájené, opravdu kvalitní šunky (my si doma vaříme vlastní), drobně nakrájenou malou cibuli nebo zelenou naťovou cibulku, můžeme použít i pažitku - na zahradě už vykukuje, hurá. Já už pak nesolím, jen opepřím čerstvě mletým pepřem.
Nejlepší je chvilku uležená s čerstvým domácím chlebem nebo tmavými rohlíky.






Když neznáte, vyzkoušejte. Jedí ji i zatvrzelí odpůrci tvarůžků !
Vaše Stáňa.




10 komentářů:

  1. Tvarůžky jsou mňam...Vše máte krásně nadekorováno...Hezký den Ilča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou. Kultura prostředí je důležitá i během svačinky :))) Pa a díky za milé zastavení.

      Vymazat
  2. Stáni.. hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm jsi mě navnadila na dobrůtky! Čepice na kafíčku i pomazánka vypadají lahodně a skvěle! Moc děkuji za recepísek, ta bude mému panu L. velechutnat! A mně též:-) krásný džbánek :-) prostírky, zajoch.. celé zátiší♥♥♥ kochám se a tleskám.. Ty prostě umíš! :-)♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzí, to mně moc těší. Tak určitě dej vědět jak se ti pomazánka povedla. Ty máš taky kouzelná zátiší a nejvíce Ti závidím celé hospodářství. Snad se taky jednou dočkám. Měj se krásně a pa pa. Stáňa

      Vymazat
  3. Zrovinka dneska ráno jsem si dala krajíc chleba s máslem a nakrájené tvarůžky . A ty my s mužem milujeme a navíc jsou silně dietní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jsou překvapivě moc dietní. Před několika lety se mi povedlo zhubnout 20 kg a zapečené tvarůžky v celozrném toustu jsem jedla dost často. A kupodivu jsem se jich nepřejedla :) Pa

      Vymazat
  4. Krásně prostřeno! Díky za recept. Pěkný večer. Slávka

    OdpovědětVymazat