neděle 15. května 2016

Dovolená se nám vyvedla...

... dnes to bude hodně dlouhé, takže na koho to bude moc, nechť přeskočí :)

Zážitky a dojmy jsou vstřebány a tak vás můžu pozvat, na malé putování po Středočeském kraji. Vzali jsme mé rodiče na okružní jízdu po místech, kde jsme s Davidem už byli ale pro ně to byla premiéra. Počasí nám vyšlo na jedničku, můj itinerář jsme splnili do posledního písmenka.
První den jsme prošli Konopiště, viděli páva zepředu i zezadu, poobědvali ve Staré myslivně a ubytovali jsme se v našem oblíbeném hřebčíně. Kolem hřebčína je plno spokojených, volně pohybujících se domácích zvířat a taky nádherná krajina a tak jsme vyrazili i na procházku a večer jsme si na ohni opekli klobásky.

Druhý den jsme vyrazili na Karlštejn a konečně jsme se s Davidem dostali i dovnitř, na 1. i 2. okruh. Podle recenzí na internetu jsem měla obavu, zda je ten hrad uvnitř opravdu tak strašný a nudný ale obavy byly zbytečné. Moc se nám celý hrad líbil a největší dojem v nás zanechala, samozřejmě Kaple svatého Kříže...
Po cestě jsme se ještě stavili podívat na Velkou Ameriku (Limonádový Joe) a do Křečovic (Vesničko má středisková).

A už je tady sobota, brzy ráno frčíme do Berouna na trhy. Oči napaseny, taška se pomalu plní, koupili jsme i kytky, které u nás nebyly k sehnání. Mise splněna, nohy začínají bolet a dav houstnout, tak se ubíráme k autu a vyrážíme směr Mníšek pod Brdy, do restaurace Marjána, na božský oběd a pak už honem na hřebčín. Hodit spršku, převlíknout, trošku odpočinout a vydat se s Davidem znovu na cestu, na jejímž konci čeká Kopeček a Monča s Tomem. Na této krásné, přátelské návštěvě, která se protáhla do pozdních, nočních hodin se seznamujeme s milou Dášou a Ivem. Bezvadně jsme si to užili a pošmákli si na kulinářských skvostech, na které doteď vzpomínáme. Stihla jsem zvěčnit jen jeden a to se ještě divím :)

Děkujeme přátelé za nádherný, květnový večer !!!

V neděli, po skvělé, dlouhé snídani jsme se rozhodli, že už na žádný výlet nepojedeme. Prošli jsme se všichni ještě po okolních lesích a loukách, kochali jsme se krásou ušlechtilých starokladrubáků pasoucích se všude kolem a užívali si krásného počasí. Pak jsme si dali výborný oběd opět na hřebčíně a na cestu domů jsme si nechali zabalit lahodnou, domácí žemlovku ke svačince. Moc se nám tu líbilo a rozhodně jsme zde nebyli naposledy...

Čtvrtek...

Pátek...

Sobota...

Jeden z dárečku pro kopeček z mojí dílny...

Neděle...

Úlovky...

Děkuji, že jste došli až sem...