středa 4. května 2016

JARNÍ RADOSTI...

... i strasti.

Krásné, slunečné, jarní dny zakryly mraky smutku. V práci jsme měli na pastvině nový přírůstek. Malého, roztomilého býčka. Chodila jsem se na něj dívat a drbat jej. Bohužel umřel. A před 14 dny mi zemřela i Matylda. Asi se ve spaní udusila žaludečními šťávami. Měla jich plnou tlamičku. Člověk se s tím piplá a nakonec kvůli takové blbosti přijde o mazlíčka. A do třetice asi umře fenka i mému bráchovi a švagrové. Už dva týdny marodí s ledvinami, od včera už nechce jíst ani pít, chodí na kapačky a tím, že má už 13 let tak to s ní jde z kopce. Ach jo...

Kocourka Matýska si vzala moje kamarádka k dospělé kočce. Jsem moc ráda. Samotnému by bylo smutno. Byly jsme se s mamkou na něj podívat, v novém domově a má se opravdu královsky. Někdy příště vložím reportáž z této návštěvy.

Chmury rozháním prací na zahradě, kocháním se první pořádnou záplavou květů a mými milovanými zákoutíčky, vyklízením harampádí a budováním mého tvořivého budoiru...














Zítra ráno vyrážíme na dovolenou, směr Středočeský kraj.
Máme v plánu navštívit památky a taky hrnčířské trhy v Berouně.
Moc se těšíme na Monču a Toma z Kopečku a taky na to, že si odpočineme, nabereme nové síly a za škaredými věcmi uděláme tlustou čáru...

Tak se mějte hezky. 

Vaše Stáňa.

Ps: Moc děkuji za všechny kočičí přáníčka z minulého příspěvku. Jsou určeny teď už jen Matýskovi a moc si jich vážím.

8 komentářů:

  1. Takový smutek okolo zvířátek - co dodat.
    Stáňo zahradu máš ale opravdu krásnou, ty keramické drobnosti se mi moc líbí. Vyrábíš si je sama nebo nakupuješ u dobré keramičky ?
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Álo, děkuji. Keramiku sama nevyrábím. Mám několik svých oblíbených keramiků, kamarádka Vlastička je taky moc šikovná v tomto oboru a taky kamarádku s obchůdkem, takže jsem za ta léta dobře zásobená :)

      Vymazat
  2. Nádherná zahrada,obdivuji a inspiruji se :). Zvířátek je mi moc líto.

    OdpovědětVymazat
  3. Stáni, to je smutné se zvířátky.
    zahradu máš opravdu nádhernou. obdivuju krásnou srdcovku, dnes jedem do zahradnictví, tak se mrknu, jestli ji tam budou mít. a máš tam krásná kouzelná zákoutí.
    tak pěknou dovolenou a milá setkání. Majka

    OdpovědětVymazat
  4. Stáni, se zvířátkama jsou starosti i radosti, je mi to moc líto. A držím palce, ať naberete sílu a dějí se už jen hezké věci.

    Překrásně je u Vás.

    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lení, dík moc. Bohužel letošní rok je pro zvířata v mém okolí pohromou. Bráchova jezevčice umřela v úterý, jeden z jejich kocourů je taky marodný :( navíc mi onemocněl pes v práci, kterému se tam věnuji a naše buldočka už taky začíná mít projevy stáří a různých neduh. Snad bude líp. Pa Stáňa

      Vymazat