sobota 21. května 2016

ZAHRADNÍ MOMENTKA


Zahrada je nekonečný příběh.........naštěstí  :)

Už i zeleninová zahrádka vydává první dary. Letos jsem do ní vyrobila dva mini hmyzí hotýlky ze starých květináčů. Tak teď ještě vytvořit aspoň jeden pořádný, dřevěný s různými výplněmi a taky čmelín by to chtělo. Snad to všechno stihnu :)

Mám tu svoji zahradu ráda............ moc. 















Mějte hezký, slunečný zbytek víkendu.

Vaše Stáňa.




5 komentářů:

  1. Stáni, nádhera.čistíte jezírko něčím? máte vodu bez řas. my s řasama, vzhledem k rybkám, dost bojujem.
    Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, ano. Jezírko a hlavně s rybami je náročné na údržbu. Já vzhledem k tomu, že mám ryb až moc musím čistit neustále. Pravidelně dávám bakterie určené pro jezírka a přípravek proti zelené vodě. Vodu filtruju a sbírám síťkou nečistoty. A hlavně se snažím nepřekrmovat. Tak ať Vám jezírko dělá radost. Stáňa.

      Vymazat
    2. Stáni, prosím, mohla bys mi, třeba do meilu (majka.urb@seznam.cz) napsat název těch bakterií? my jsme první rok něco měli, bylo to super, od té doby jsme to už nesehnali a co kupujem nějak nefunguje. taky filtrujem, sbíráme nečistoty. a máš rostlinky i uvnitř nebo jen vně jezírka?
      moc děkuji Majka

      Vymazat
  2. Krásné, radost pohledět :)

    touhyalasky.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Stání, vy to tam máte tak krásné! Těch zákoutí a keramických doplňků. Potěcha oka♥
    pa, objímám, M.

    OdpovědětVymazat