středa 29. června 2016

DNEŠNÍ NÁVŠTĚVA U ANIČKY...


 Moc chci ještě jednou poděkovat Aničce, že jsem mohla nahlédnout do jejího soukromí, nádherného domečku a zahrady v překrásném prostředí s výhledem na Lysou horu. Děkuji. 

  To, že jsem trefila hned napoprvé až na místo, bez mapy i navigace, mně samotnou opravdu zaskočilo. Ještě to se mnou není tak špatné.

Prošly jsme si v klidu celou zahradu, povídaly si o kytkách a stihly jsme i malou opravu :) Příjemné posezení a pohoštění v zastíněné pergole se záplavou květin, byl jako balzám na duši.
Tato zahrada je opravdový skvost a rozsáhlá botanická sbírka. Jen více takových...

Alespoň takovou troškou chci oplatit to, co již jednou bylo napsáno tady. Bylo mi u vás moc mile Aničko a doufám, že se zase někdy sejdeme u nás. 




 Malá pozornost pro hostitelku

Stáňa

5 komentářů:

  1. Stáňo, já moc děkuji za milou návštěvu i voňavé dárečky a těším se opět naviděnou. Bylo to příjemné setkání dvou milovnic venkovských zahrad a starých věcí s duší, co rády přiloží ruku k dílu :-) A děkuji za složenou poklonu, ale oplácet tu mou nebylo třeba .-) Přeji krásný zbytek dne A.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Stáňo, tvůj blog jsem objevila díky Aničce, ke které moc ráda "chodím" a která mi krůček po krůčku pomáhá přetvořit naši "nezabydlenou, prázdnou" zahradu na něco pěkného, krásného alespoň trošinku podobného tomu, co máte ty a ona. :-)Vaše obě zahrady jsou nádherné, jak říkám přírodní... Dvě takové milovnice všeho zeleného si měly asi hodně dlouho o čem povídat. ;-)Stáni, přeji pohodové letní dny a těším se na další inspirace... Dáša :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Obě to máte nádherné, Stání ♥
    Krásné léto a objímám, M.

    OdpovědětVymazat
  4. Stáni je super vidět foto , jak tvoji zahrádku vidí druhý - a tedy obě máte zahrádky krásně vymalované :-))) ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné setkání dvou milovnic zahrad :o). Od Aničky se mnohému učím a tvá zahrada (jak už jsem psala jindy) je líbezná Stáni.
    Krásné dny přeji.
    Ála

    OdpovědětVymazat