sobota 18. června 2016

TICHO, PŘIPRAVTE SE, KAMERA, AKCE...

...tak tohle znělo u našich sousedů, celou minulou neděli. ČT tu natáčela část připravovaného filmu Ostravak. V hlavních rolích Igor Chmela a Jitka Smutná.
Den předem mě naše milá sousedka zavolala, ať se jdu podívat, jak mají filmaři u nich připravené interiéry. Tak jsem si se svolením pár fotek udělala, ať z toho máte taky něco. V této části filmu má velkou roli rybíz a zavařování. 

V neděli v 7.00 h přijel štáb 30 lidí a začalo se natáčet.

 Připravené scény...

Svítí-li světlo do okna, právě se natáčí...

Na balkóně se líčí, stříhá, kouří, telefonuje a zběsile se tu prohání Jitka Smutná...
Tak zběsile, že jsem ji nikdy nestihla zachytit pořádně, nevadí - příště :)

Když se kolem našeho plotu procházel Igor Chmela a telefonoval, bylo mi trapné ho fotit, tak alespoň takhle z dálky.  Podle sousedky se mu tu moc líbilo a hned by se tu chtěl přistěhovat...

Nejsem žádná fanynka ale taková podepsaná trofej potěší...

Bylo to zajímavé oživení, jinak velmi klidné neděle...
Mimo to jsem zjistila, že filmařina je tak trochu nudné povolání, furt se jen čeká.

Premiéra bude letos na podzim, tak jsme všichni zvědaví a těšíme se.

Vaše Stáňa.

4 komentáře: