pátek 8. července 2016

Domečky...

Tak už jsou na světě. První venkovské, do detailu propracované, ručně s láskou malované. Mají krásnou patinu a vrásky stáří. Pomalovaly je kvalitní, nezávadné barvy a dají se použít jak v interiéru, tak i venku. Vydrží toho opravdu hodně. Já je mám již několik let na oknech, sice pod stříškou ale vypadají pořád stejně. Jsou vytvořeny vždy do páru, tak jim to sluší nejvíc. Když budete mít někdo zájem, napište mi na můj mail.



V béžové...
PRODÁNO
malá š. 12 cm x v. 30 cm
velká š. 12 cm x v. 35 cm




Levandulová...
PRODÁNO
malá š. 12 cm x 29 cm
velká š. 12 cm x 35 cm





Bleděmodrá s čísly...
PRODÁNO
malá š. 12 x v. 29 cm
velká š. 12 x v. 40 cm




Bleděmodrá bez čísel, dopíšu na přání...
PRODÁNO
malá š. 12 cm x v. 29 cm
velká š. 12 cm x v. 45 cm





Vaše Stáňa

7 komentářů:

  1. Stání, Ty jsi kouzelnice. Mně dělají ty Tvé už dlouho parádu a slíbila jsem kamarádkám, že si je u mě vyrobí. Budeme pořádat "domečkobraní" :-) Díky Tobě.
    papa a užívejte s Davidem pohodové léto♥

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, snové, jemné, něžné.... s láskou dělané :) Ať se daří! M.

    OdpovědětVymazat
  3. Stáni, ty domečky jsou kouzelné, jsi moc šikovná.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádhera,Stáni.Zuzka ,Olomouc

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den Stáňo,
    prohlížím si Vaše kouzelné domečky.Můžu se zeptat čím je natíráte, ta smetanová vrstva a ta starorůžová? Okénka jsou malovaná ručně a nebo použijete razítka? Děkuji za odpověď Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den Stáňo,
    domečky jsou naprosto úžasné. Budou nějaké také ke koupi?

    Děkuji za odpověď Klára

    OdpovědětVymazat