neděle 25. prosince 2016

KRÁSNÉ VÁNOCE...

Přeji vám všem, moc krásné prožití letošních Vánoc a do nového roku, plného očekávání, jen to dobré a kopu zdraví. 

Ač se zpožděním ale přece. Neboť mé pracovní vytížení a dlohodobé zdravotní obtíže, nedovolují se věnovati tolik všemu, co bych chtěla zvládnout. Proto přijměte pozvání, na malou procházku po našem vánočně vyzdobeném domě. 

Doufám, že jsem konečně potěšila všechny dožadující se nového příšpěvku :)






Můj dámský budoirek, vyzdobily krásné háčkované stromečky a vločky od šikulky Aničky. Ještě jednou děkuji Ani, nemohu se vynadívat, na tu krásu.

 




I vánočka se mi letos povedla. Půl dostali na Štědrý den rodiče a pochvalovali si.
Nezbyl ani kousek...


 Vyhlížíme Ježíška...


Krásný, poklidný čas vám všem.

Vaše Stáňa.

9 komentářů:

  1. Stáňo, nádherná výzdoba.
    Přeji pohodové sváteční dny a v novém roce jen to dobré.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Stáňo, máš krásně nazdobeno a je mi ctí, že prostřednictvím svých výrobků mohu být toho i já malou součástí :-) Krásné svátky a v novém roce hodně lásky, zdraví a ..., však Ty víš co .-) A.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Stáňo, máš nádherně nazdobený dům. I já Ti přeji krásný nový rok a hlavně hodně zdraví nejen Tobě, ale i celé tvé rodině. Inka

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera. Ze všeho sálá kouzelná vánoční atmosféra. Jsem ráda, že jsem tento blog objevila.
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Stáno
    U vas moc hezky nazdobeno.
    Vánočka supr.
    Přeji klidny zbytek vánočních svátků a do Nového Roku hlavně hodně zdraví,spokojenost a splnění všech přání.
    Martula

    OdpovědětVymazat
  6. Stáni , nádhera,takové útulno a teplo domova,papa Dáša

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné to máte, hezké sváteční dny přeji. Slávka

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Staňko, sleduji Tvůj um už delší dobu a vždy se moc těším na nové inspirativní příspěvky. Je vidět, že máš ruce i srdíčko na pravém místě...Přeji Ti sluníčko na hlavou celý rok...v srdíčku už ho máš, tak sviť ....:) Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  9. No to je pohádka .... Moc krásně sladěné vánoční bydlení. Hezký den.Petra

    OdpovědětVymazat