pondělí 6. března 2017

Psí relax...


S prvním předjarním záchvěvem, přichází i nálada na nějakou změnu. A tak došlo i na nový pelíšek pro naše domácí mazlíčky. Tedy původně jen pro Bertíka ale někdy se podělí i s Emčou a kocourem. A musím se přiznat, že jsem na něm jednou usnula i já :) Ze začátku byl z něj dost vyjevený. Přece jen náplň pelíšku je z polystyrenového granulátu a to byla pro něj novinka. Ale po důkladném prozkoumání si jej oblíbil. Pelíšek je opravdu krásný, kvalitně zpracovaný, odzkoušený, dobře izoluje od podlahy a je k dostání v mnoha barvách. Takže pokud chcete i vy svým mazlíkům udělat radost a dopřát pohodlí, mohu jen doporučit. My jsme objednávali TADY.

A mají širokou nabídku i pro lidičky...


"Jééé, já jsem dostal nový, krásný pelíšek a jak mi jde barevně k pleti..."


"Hmmm, moc hezky se mi na něm lebedí..."


"Asi jsem se do něj zamiloval a nechci ho nikomu půjčit. No dobře, tak půjčím ale jen když nebudu doma."
"Já jsem byl tááák hodný... A teď už prosím, nerušit..."


"Dobrou..."



7 komentářů:

  1. Stáni, zrovna včera jsem myslela na to, že jsem tu už dlouho nečetla žádný zajímavý článek. a hle, on tu.
    přeji krásné předjaří. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Majko, snad už teď konečně budu mít více času a nebudu zanedbávat ani blog. Měj se hezky. Stáňa

      Vymazat
  2. Je vidět, že se Bertíkovi pelíšek líbí.

    OdpovědětVymazat
  3. Je to hafan-krasavec. A tento blog je velice hezký- inspirativní.
    Hezké dny z Podkrkonoší.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Bertík fešák!:-)Máme hnědého.-)Krásný den

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný Bertík i pelíšek. Krásný den. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný Bertík i pelíšek. Krásný den. Zuzana

    OdpovědětVymazat