středa 5. července 2017

Důvod mé dlouhé odmlky...




Ahoj všichni, jmenuji se Johanka a narodila jsem se 7. 6. 2017. večer. Budu se tu teď často ukazovat jak rostu a jak se mi vede...



Letošní první půlka roku se nám moc nevyvedla. Po smršti pracovního vytížení, zdravotních problémů a rodinných katastrof, první světlá chvilka, která trvá. Narození naší, tak dlouho očekávané dcerušky.
 Jsme moc šťastní... 

Jsem ráda zpět a věřím, že teď už snad nějaký ten čas vyšetřím i na častější příspěvky.
Děkuji za trpělivost...

Vaše Stáňa

19 komentářů:

  1. Stáni, obrovská gratulace k vysněné Johance. Přeji jí hodně zdravíčka, lásky a milující rodiče. Je jako panenka, nádherná princeznička a jak se usmívá.
    Vám přeji hodně štěstí a samou radost.

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Stáňo, veliká gratulace. Johanka je nádherná holčička! Krásné dny Inka

    OdpovědětVymazat
  3. Stáni, přijmi velkou gratulaci k narození princezničky. Přeji jí hodně zdravíčka, štěstíčka a lásky.
    Johanka je nádherná .
    Mějte se krásně.

    OdpovědětVymazat
  4. Připojuji se s velikou gratulace..ať jste šťastné a hlavně zdravé.Anna.
    Vítám Tě na svět děťátko malé,
    tátova pýcho a mámino štěstí,
    děťátko sladké,živote nový,
    kytičko rozkvetlá na rozcestí.


    V náručí matčině bezpečně dřímáš,
    sen líbá ve spánku očka Tvá malá,
    celé jsi podobno poupěti růže,
    co v letním slunci rozkvétala.


    Až prvně vykročíš pěšinkou v trávě,
    pro Tebe v zahrádce rozkvetou stromy,
    pro Tebe zavoní fialky v trávě,
    pro Tebe sluncem se ozdobí stromy.


    Vítám Tě na svět děťátko malé,
    tátova pýcho a mámino štěstí.....

    OdpovědětVymazat
  5. I já se připojuji k řadě gratulantů.A přeji Johance v životě jen to nejlepší...Je krááásnááá!!!Zdena

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Stáňo, to je ale úžasná zpráva! Moc gratuluji a přeji spoustu zdraví a nekonečno krásných momentů s malým velkým zázrakem. Johanka je zkrátka slaďounká a neskonale roztomilá. Užívej každičkou chvíli a já se budu moc těšit na každičký tvůj nový příspěvek.
    Pa, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak, že tak krásný je důvod odmlky jsem naprosto netušila Stáňo, a o to víc gratuluji. Malá Johanka se usmívá na svět šťastně a je naprosto kouzelná. Přišlo k vám do rodiny štěstí, tak si ho važte, milujte, hlaďte a užívejte vše s radostí.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  8. Z celého srdce obrovská gratulace, princezna je nádherná, posíláme pusinku na čumáček.
    Zmorkusovic

    OdpovědětVymazat
  9. Připojuji se ke gratulacím. Ať vám Johanka dělá jen a jen radost, užívejte si ji, těšte se z ní. Je krásná!
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
  10. Posílám velkou gratulaci. Je krásná ! Margita

    OdpovědětVymazat
  11. Já se také připojuji k velikánské gratulaci.Johanka,ať je zdravá, šťastná u svých rodičů.Mějte se celá rodinko moooc krásně.Budu moc ráda nakukovat jak Johanka roste a na Tvé, Stáňo články se také moc těším.Papa Lenka.K

    OdpovědětVymazat
  12. Gratuluji ke krásné holčičce, ať vám dělá samou radost.

    OdpovědětVymazat
  13. Stáňo, moc, moc gratuluju k Johance, je nádherná !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  14. Už se na vás těšíme. Johanka je kouzelná♥
    Ještě jednou veliká gratulace, Stání. papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, děkuji. My se taky už moc a moc těšíme tetičko :) Pa pa.

      Vymazat
  15. Mooockrát vám všem děkuji za krásná přání. Johance jsem vše poctivě vyřídila.

    OdpovědětVymazat
  16. Stáňo, také ještě jednou gratuluji ke krásné holčičce. Je opravdu překrásná, já jak vidím miminko a to, jak mi po Viki pomalu odrůstá i můj "ňuňánek" Jiříček, hned bych šla do třetího... "ňuňánka". Radši mě ani nezvi domů, abych si ji s sebou pak neodvezla domů :-))) PS: změř mi prosím obvod hlavičky .-) krásné dny A.

    OdpovědětVymazat
  17. I já se stavím do řady gratulantů. Stáňo, krásná roztomilá holčička dostala nádherné jméno. :-) Užívejte si společné chvilky, strašně rychle to letí... ;-)Přeji hlavně zdravíčko... Krásné dny prozářené malou Johankou. D. :-)

    OdpovědětVymazat