středa 19. července 2017

Levandulové momentky...


... z naší zahrady. Letošní zima naše levandule docela potrápila. Přišli jsme o 8 opravdu letitých keřů. Sice jsem je nahradila novými ale nějakou dobu potrvá až zarostou své stanoviště. Zbylé levandule ač vypadaly po zimě dosti opelichaně, zabojovaly a odměnily nás záplavou květů. Každý den se jdu na chvíli zrelaxovat na zahradu a vždy donesu trs levandule na sušení. 
Je to pro mě ta nejkrásnější bylinka a proto se levandulová nálada zabydlela i v naší jídelně...








Teeeeda, to koukám...... :)


Přeji krásné slunečné dny.
Vaše Stáňa

7 komentářů:

  1. Stáňo, jde vidět, že kytky opravdu miluješ. Krásné květiny máš a ta poslední ta je NEJ! :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné léto v zahrádce. Jídelna s levandulí útulná, příjemná. Ovšem ta tečka na konec to je kytička nejkrásnější.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Stáni, tak my jsme letos přišli taky o 8 stařičkých, měly už aspoň 12 roků, některé 8. taky jsem dosázela, ale není to hned.
    a kytička nakonec, tak ta je nej.
    Krásné léto. Majka

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám na chalupě na zahrádce keříček jen jeden (druhý nepřežil zimu) a mnohem, mnohem menší, než jsou ty tvé. Shodou okolností jsem dávala podobný článek dneska na svůj blog ;-), ale ty fotky - to je tedy diametrální rozdíl...
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  5. Stáňo, moc gratuluji k narození dcerušky. Je kouzelná. Přeji vám hodně zdravíčka, lásky a štěstí. Levanduli máš překrásnou.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná levandulová záplava. A moc to sluší levanduli s měsíčkem. To musí být vůně.
    A vaše babičkovská zahrádka je kouzelná.
    Krásné léto.
    Michaela

    OdpovědětVymazat
  7. Zavítala jsem na Váš blog po delší době (teď už chápu, proč tu bylo trošku mrtvo :-D) a musím Vám moc pogratulovat. Levandule je krásná, ale fotky Johanky mnohem krásnější. My jsme se dočkali naší Josefínky jen o 8 dní později :-) Tak hodně zdravíčka malé a ať Vám dělá jen radost. Petra K.

    OdpovědětVymazat